Tjänster

ScanOrder

Automatiserade beställningar

Vill ni förenkla er beställningsrutin och hanteringen av fästmaterial?

Vår scannerlösning för elektronisk beställning hjälper er med just det. Tillsammans med vår leveranssäkerhet säkrar ni upp både beställningar och tillgänglighet av fästmaterial.

Med en fristående handdator och vår tjänst ScanOrder får ni en smidig lösning som hjälper er att inventera och beställa fästmaterial. Med handdatorn kan ni läsa av en streckkodsetikett eller knappa in ett artikelnummer för artikeln som ska beställas direkt vid arbetsplatsen eller vid ert skruvlager.

ScanOrder är en programvara som Sifvert Skruv tillhandahåller. Den installeras på en handdator och ni scannar sedan enkelt era artiklar som ska beställas. Programvaran är integrerad med vårt affärssystem vilket innebär att ett enkelt knapptryck skickar beställningen till oss för orderhantering och leverans. Leverans har ni efter några dagar.

Vad som ingår i tjänsten:

  • Vi kan rekommendera en scanner som ni köper eller så kan ni använda en av era befintliga, under förutsättning att den har Android operativsystem. Vi kan även förmedla inköpet av hårdvaran. Ni väljer mellan att använda WIFI/WLAN eller ett SIM-kort med mobilt abonnemang för internetuppkoppling.
  • Vi hjälper er att ladda enheten med mjukvaran. Avgift för programvaran är 195 kr/mån.
  • Vi förser er med streckkodsetiketter på alla Sifvert artiklar som ska inventeras. Vill ni ha hjälp med skruvhyllor och uppsättning så kan vi hjälpa er med det också.
  • Tillsammans med er går vi igenom och analyserar ert behov av fästmaterial och kommer med rekommendationer på hur ni kan optimera sortimentet.
  • Sifvert Skruv tillhandahåller artikelstatistik på allt som är beställt.

Vill du veta mer om hur ScanOrder fungerar och hur det kan förenkla era rutiner?

Kontakta oss

Tillagd till listan "Varukorgen"